Tuesday, June 17, 2014

TESTIMONI JAMU AKU DARA

Pengakuan Ikhlas Dari Penguna Susuk Dara :

Dulu saya pernah mengalami masalah yang memalukan. Setiap kali bersama suami akan kuar bau busuk macam bangkai gitu. Hanya Allah SWT yang tahu perasaan itu bila suami selalu merungut bila bebednya selalu gatal2 setiap kali bersama.

Saya pernah amik antibiotik. Tapi tak juga hilang. Hinggalah suami suruh pergi check bimbang nanti ada kanser. Suami jugak slalu merungut bila faraj saya longgar. Dan air kuar terlampau banyak sampai tak rasa apa2.

Suatu hari saya terbaca iklan pasal jamu susuk dara. Saya disyor gunakan Jamu Aku Dara danSusuk Kekal Dara. Alhamdulillah sekali insert susuk kekal dara dan makan jamu aku dara terus hilang bau tu. suami pun pelik sbb dah tak ada bau busuk itu.

Keputihan yg hijau2 tu pon hilang. Suami pun kata kenapa ketat semacam..best katanya.. Siap tanya lagi yg laki x der ker?

Korang tau tak kenapa saya terpikir nak amik jugak benda nie. Padahal dalam hati takot sbb skang nie mcm2 boleh jadi. Tapi tekadkan jugak hati sbb pernah ketika bergaduh dengan suami, dia cakap dah la putput berbau! Sejak hari tu sy bertekad utk amik jamu nie...suami dah makin sayang..Alhamdulillah...

Produk: Jamu Aku Dara
Harga: RM48.00 | Poslaju: RM6.00

RINGKASAN PRODUK JAMU SUSUK DARA

SENARAI PRODUK2 KELUARAN JAMU SUSUK DARA:::

1. JAMU PENGANTIN DARA - (RM65.00) / 10BIJI~ merapatkan/mengetatkan faraj~ mengembalikan dalaman faraj yang berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama)...~ meningkatkan kemutan~ menyerap dan mengeluarkan kotoran/keputihan/darah beku/CYSTS/mengecutkan FIBROID bersaiz kecil~ mengecutkan rahim dan batu meroyan

2. JAMU AKU DARA - (RM48.00) / 40BIJI ~ menambahkan tenaga badan~ meningkat nafsu syahwat~ merawat masalah keputihan dan sengugut~ melancarkan peredaran darah~ mencuci darah~memecahkan lemak...3. MAAJUN COKLAT LOVE HABIBI - (RM 48) /80gm~memberi stamina~buang angin~melawas~memanaskan badan~membantu naikkan syahwat

4. JAMU JALINAN CINTA (JAMU BERSALIN) - (RM48.00) / 40BIJI ~ikan haruan/belut/gamat ~ menyembuhkan luka jahitan dan ceasar ~melancarkan peredaran darah~ melancarkan nifas ~ melancarkan susu ibu

5. JAMU LELAKI JUTAWAN - (RM65.00) / 60BIJI ~ meningkatkan nafsu syahwat~ menambahkan tenaga dan menigkatkan kecergasan~ melawaskan dan mengeluarkan angin~ meringankan badan~ amat sesuai bagi lelaki berkerjaya dan berumahtangga

6. JAMU EMAS (JAMU KENCING MANIS) - (RM65.00) /60BIJI~menurunkan kadar bacaan gula dalam darah

7. MASKER VAGINA - (RM25.00) / sepeket~ merawat masalah kegatalan di miss V~ menegangkan dan merapatkan bibir faraj yg menggeleber~ menggebukan pipi vagina~memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir/vagina menjadi pinkish

8. MEDICATED FEMININE WASH - (RM48.00) / 100ML~ merawat keputihan dan kegatalan~ membasmi kuman dan fungus~ nyaman dan memberi keselesaan pd mereka yang kerap berpeluh~ ia berubat, pekat dan boleh tahan sehingga 2bulan penggunaan

9. MEDICATED INTIMATE GEL - (RM56.00) / 15ML~ mengetatkan vagina ~ meningkatkan keghairahan dan nafsu syahwat~ merawat keputihan dan membasmi kuman~ memberi kepuasan maksima ~meremajakan dalaman ~merawat masalah kekeringan ~pelincir

10. MINYAK IKAT KASIH - (RM65.00) / 20ML~ membesarkan dan mengembangkan zakar~ boleh digunakan untuk memontokkan dan menegangkan payudara dan punggung

11. MEDICATED DEEP HEAT LOTION - (RM48)/100ml~slimming dan memecahkan lemak2 degil~kegunaan selepas bersalin~digigit serangga berbisa~digunakan oleh ahli sukan~bisa2 sendi~sejuk2 badan

12. MAGIC BODY SLIM SOAP - (RM36)/100GM~ slimming pecah lemak~menanggalkan kulit2 mati~mengandungi vitamin utk kulit dari pegaga utk mengelakkan parut ~ scrub

13. COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE - (RM100/12SACHET) ~merawat/memutih/meremajakan kulit~memulihkan kulit kusam~mengecutkan jerawat~kulit berseri dan gebu~merawat dalaman~mengecutkan rahim~power~ketat~montok~bagus untuk sendi

14. SABUN MAGIC SERI CAHAYA - RM28.90/60g ~ Membantu Merawat jerawat & kulit berminyak ~Menyamaratakan ton warna kulit yang tidak sekata ~Membuang sel-sel kulit mati pada lapisan pertama kulit sahaja.~ Menyelesaikan masalah whitehead/blackhead ~ Mengatasi masalah melasma ~ Memudarkan parut jerawat di muka ~ Mencerahkan kulit muka ~Memudarkan dan menghilangkan kesan-kesan hitam Di Wajah ~Menegangkan kulit ~Menyelesaikan masalah pigmentasi dan jeragat

15. SABUN MGIC CLEAR SINUS - RM28.90/60g ~ ~ Menghilangkan hama resdung dan mencegah hidung tersumbat.~ Mengurangkan kegatalan pada mata dan muka.~ Menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam dan parut nipis dimuka dengan membunuh bakteria yang menjadi punca jerawat halus dan jerawat batu. ~Membantu dan mencerah, melembut serta menyegarkan kulit muka.

16. BEDAK SERI CAHAYA - RM36/120ml ~Menghilangkan bintik hitam dan parut jerawat ~Menghilangkan resdung dan gatal-gatal di bahagian muka, hidung ~Merawat masalah hidung berbau busuk, mata berair dan jerawat kasar ~Melicinkan kulit muka ~Juga boleh digunakan untuk masalah ruam dan kayap

17. JAMU SERI CAHAYA - RM48/40bj ~Merawat masalah resdung seperti alahan cuaca, makanan (makanan laut) ~Mengurangkan masalah selsema, bersin dan gatal-gatal dibahagian seluruh muka terutama hidung, kerongkong dan telinga ~Mengurangkan masalah hidung berbau busuk
There was an error in this gadget

Anda juga Mungkin Meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...