Tuesday, June 17, 2014

TESTIMONI JAMU AKU DARA

Pengakuan Ikhlas Dari Penguna Susuk Dara :

Dulu saya pernah mengalami masalah yang memalukan. Setiap kali bersama suami akan kuar bau busuk macam bangkai gitu. Hanya Allah SWT yang tahu perasaan itu bila suami selalu merungut bila bebednya selalu gatal2 setiap kali bersama.

Saya pernah amik antibiotik. Tapi tak juga hilang. Hinggalah suami suruh pergi check bimbang nanti ada kanser. Suami jugak slalu merungut bila faraj saya longgar. Dan air kuar terlampau banyak sampai tak rasa apa2.

Suatu hari saya terbaca iklan pasal jamu susuk dara. Saya disyor gunakan Jamu Aku Dara danSusuk Kekal Dara. Alhamdulillah sekali insert susuk kekal dara dan makan jamu aku dara terus hilang bau tu. suami pun pelik sbb dah tak ada bau busuk itu.

Keputihan yg hijau2 tu pon hilang. Suami pun kata kenapa ketat semacam..best katanya.. Siap tanya lagi yg laki x der ker?

Korang tau tak kenapa saya terpikir nak amik jugak benda nie. Padahal dalam hati takot sbb skang nie mcm2 boleh jadi. Tapi tekadkan jugak hati sbb pernah ketika bergaduh dengan suami, dia cakap dah la putput berbau! Sejak hari tu sy bertekad utk amik jamu nie...suami dah makin sayang..Alhamdulillah...

Produk: Jamu Aku Dara
Harga: RM48.00 | Poslaju: RM6.00

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Anda juga Mungkin Meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...