Saturday, October 5, 2013

SET KURUS

Kombinasi Yang Hebat Dari Jamu Susuk Dara....

> Nak Turunkan Berat Badan, 
> Nak Hilangkan Senggugut, 
> Nak Buang Angin2 Badan, 
> Nak Bagi Badan Bertenaga, 
> Nak Jadikan Kulit Licin Mulus, 
> Nak Hilangkan Parut2 n Jerawat2 Degil, 
> Nak Pecahkan Lemak2 Degil dan Juga Melancarkan Peredaran Darah....??????

 Cubalah Kombinasi Ini ;~ 
1. COKLAT LOVE HABIBI RM 48 
2. MAGIC BODYSLIM SOAP RM 36 
3. MEDICATED HEAT LOTION RM 48 

SMS / WHATSAPP 0196310017

11 JUN 2013
TESTIMONI COKLAT LOVE HABIBI 

badan saya turun 4kilo..mkn CLH ja..huhuhu...sblum ni 52kg, td timbang tgl 48kg..hilang selera makan lepas mkn CLH...silap haribulan, angin tiup pn melayang...hahahaa....sp nk turunkan berat badan, blh la mkn CLH... sblum ni berat badan sbb kurang berak kot..miahahaha..sekarang dah lawas, badan pn dh ringan..kekeke.... ^___^ 

TESTIMONI MAGIC BODYSLIM SOAP TESTIMONI ( 1 )
sabun ni memang boleh hilangkn lemak2 dekat badan.. pas tau pasal sabun tu kn.. mule2 pakai maca tak percaya berkesan.. sekarang baru 3minggu gune.. baju semua dah longgar2.. mulenye memang la tak perasan yang baju semua dah longgar, sebb saya perasan gelang yang saya pakai ni longgar sgt2.. lepas perasan gelang yang kat tgan jadi longgartu yang pergi bongkar balik baju yang lama-lama. sekali try.. alamak.. boleh pakai balik dah. suka sgt2. now semua baju dah boleh pakai da, yang lagi lawaknye, saya pergi kenduri kawin. pakai la baju yang mase pergi konvo tu. sekali.. dah macam pakai baju pinjam. longgar sgt2. 2. saya ad parut kt kaki. bekas kena kaca.. parut tu dah lama. dari zaman kecik2 lagi. hari tu mandi. tgh gosok2 ni.. baru perasan yang parut tu semakin tengelam n makin pudar. sabun ni memang best. sekarang sentiasa pantau perubahan. dah tak macam dulu buat tak tau je. sebb seronok sgt ni.nnti gaji ingt nk amek lagi sabun tu.. 

TESTIMONI ( 2 )

Tidak hanya berfungsi utk melangsingkan badan…sekiranya anda mempunyai tompok2 hitam di bahagian badan, parut bersalin, parut sebab nyamuk ke..pendek kata TONA tak SEKATA..cuba amalkan penggunaan sabun ini…ketika mandi ulit tubuh ada..gosok keseluruh badan dan sental bahagian2 bermasalah itu..insyaAllah kulit anda akan gebu semula di samping dapat menghilangkan lemak badan..kalau tak percaya mak saya yg berumur 50thn pun dah dapat manfaatnya…saya sendiri pun perasan kulit kakinya dah kurang pecah…kakinya yg sentiasa bengkak (sebab kaki x dapat tampung berat badan so bila banyak berjalan dan buat kerja, kaki akan bengkak dan x surut2) pun dah kecut dan dah boleh solat tanpa rasa sakit…side effect guna sabun ni dia sentiasa buang angin…..alhamdulillah saya bersyukur……sebab dgn penemuan sabun ni masalah sakit lutut dan sakit kaki mak saya dapat di kurangkan jadi dia semakin kurang bergantung dgn ubat. Lepas raya haji mak saya order lagi 2 buku sabun ni supaya bekalan dia tak putus…Saya harap anda semua juga dapat manfaat dgn perkongsian ini…

TESTIMONI MEDICATED HEAT LOTION

 "Puan, 7 hari saya guna lotion dan soap JSD siang mlam... Fuhhh! - mmg pnas dan sgt panas.ehem2..xsama mcm cap dot dot dot.lpas brsalin perut saya ni buncit..wlaupun xketara tp ada la 2 layer...ooohhh! Malu.kalau pkai baju tu mmg xcntik la..ada suami prnah brgurau perut saya kedepan dan tinggi lagi dari 2 puncak gunung istimewa saya tuuuu ooopsss.tapi sjak pkai lotion dan soap JSD ni, ada kesan la. perut saya agak slim dan ada soace antara bawah breast dgn perut.. Xmcm sebelumnya sama sejata jerrr...suka benar...apa lah hebat sgt resepi lotion tu. mmg lainlah! Tq.tq..

pm/whatsapp wanie 0196310017

LIKE PAGE--->Jamu Susuk Dara Molleque



No comments:

Post a Comment

Anda juga Mungkin Meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...